4 Şubat 2015 Çarşamba

Yepyeni Bir Marka Daha: Selfstone!




Sadece var olanların değil, aynı zamanda yeni markaların da takipçisiyim! :)

Şimdi sizlere tanıtacağım ve tanıtırken büyük bir keyif alacağım, yepyeni, marka olma yolunda ilerleyen bir adım var, “Selfstone

Selfstone’nu rakiplerinden ayıran en önemli özelliklerden bir tanesi, ürün tasarımını, kişiye özel yapıyor olmaları. Yani, siz isterseniz instagram hesabında paylaşılan bileziklerden sipariş edebiliyorsunuz. “Hayır ben kendi zevkime özel bir şey yapmak istiyorum” diyorsanız eğer, internet sitesi üzerinden bileziğinizin veya bileziklerinizin tasarımını dilediğinizce yapabiliyorsunuz.



Birden fazla farkı olduğuna dair bir vurgu yaptım madem, devamını da getirmek isterim. Bileziklerinizde kullanacağınız taşlar, tamamen doğal.  Doğal taşlarla ilgili daha fazla bilgi almak isterseniz eğer, yine kendilerine websiteleri üzerinden ulaşabilirsiniz.

Ürünlerin fiyatı ise, kullandığınız taşlar oranında artmıyor, cebinizi çok da yakmayacak sabit bir ücreti  var.  Hedef kitlesi sadece kadınlardan oluşmuyor. Ürünler unisex olarak tasarlanabiliyor. Sevgililer Günü’ne sayılı günler kala, erkek veya kız arkadaşınıza bu şahane bileklilerden hediye edebilirsiniz.



Ayrıca tasarımlarda çok ince bir noktaya dikkat edilmekte olduğu da dikkatimi çekti. Bu aslında bilezik kullanmayı seven kişilerin –özellikle de benim- muzdarip olduğum konulardan bir tanesi olan, bilekliğin çok dar veya çok bol gelmesidir.


“Bileklik bol mu gelecek?, benim bileğim çok ince nasıl durur? Bileğime dar gelir mi? gibi tüm sorularınızı artık bir kenara bırakın. Çünkü, tüm bunları Selfstone sizin için düşünmüş! 

Bileklerinizi  kendiniz veya sevdikleriniz için Small, Medium, Large ve XLarge boyutlarında sipariş edebiliyorsunuz. Size sadece hazır tasarımları seçmek veya kendi tasarımınızı yapmanın keyfini çıkarmak kalıyor. :)

“Yok ben görmeden inanmam” diyorsanız eğer, instagram sayfalarına ve de websitelerine göz atmanızı öneririm.

Website üzerinden: http://selfstone.com
Instagram üzerinden: http://instagram.com/selfstone_

Havalar nasıl olursa olsun, sizin havanız güzel olsun :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder